Motorstek


Nieuws: Mijn woonplaats komt niet op de kaart

Als je wel in Nederland of België woont, maar je woonplaats niet in op de Motorstek Landkaart komt te staan mag je dit hieronder melden. Wij zullen deze woonplaatsen dan binnenkort gaan toevoegen. :)

Probeer wel eerst even je woonplaats opnieuw in te vullen bij 'Wijzig profiel' (als je dat nog niet hebt gedaan). Je krijgt dan een suggestie veld te zien met alle bij ons bekende woonplaatsen. Het kan zijn dat je woonplaats net iets anders is geschreven, of dat je woonplaats meerdere keren voorkomt (in verschillende gemeentes).



21 Reacties

Door shades op vrijdag 11 september 2009 om 14:26

Gebruikers afbeelding van shades
Waarom is het zo ongelovelijk traag. Duurt echt een eeuwigheid voor alles is ingeladen... Desalniettemin een hele leuke toevoeging !

Door Joris v B op vrijdag 11 april 2008 om 12:37

Laag Keppel komt ook niet voor in de lijst -O-

Door By-The-Way op zaterdag 5 januari 2008 om 11:29

Gebruikers afbeelding van By-The-Way
schopje..

er zijn vast wel meer plaatsen die niet in de lijst staan dus vermeld deze ff!

anders komt mijn plaats er nooit tussen te staan :P

Door Seven of Nine op donderdag 20 december 2007 om 21:00

Gebruikers afbeelding van Seven of Nine
citaat:
Pierre schreef op vrijdag 14 december 2007 20:12:

Bijgewerkt tot aan hier. :)




Bedankt, ik besta op de landkaart nu *D

Door By-The-Way op zaterdag 15 december 2007 om 10:48

Gebruikers afbeelding van By-The-Way
Alphen aan den Rijn


Pierre: Toegevoegd.

Reactie gewijzigd door Pierre op woensdag 6 februari 2008 om 14:39


Door Pierre op vrijdag 14 december 2007 om 20:12

Gebruikers afbeelding van Pierre
Bijgewerkt tot aan hier. :)

Door miss devil op donderdag 13 december 2007 om 22:26

kleve, duitsland. '(

lig net over de grens tegen nijmegen.


Pierre: Alleen Nederland en België.

Reactie gewijzigd door Pierre op vrijdag 14 december 2007 om 20:07


Door Rijmend_Paard op donderdag 13 december 2007 om 16:11

Gebruikers afbeelding van Rijmend_Paard
Krimpen aan den IJssel


Pierre: Toegevoegd.

Reactie gewijzigd door Pierre op vrijdag 14 december 2007 om 20:05


Door a3frogt op dinsdag 11 december 2007 om 23:13

Gebruikers afbeelding van a3frogt
Almere, scheelt een hoop bekenden! *D :Y


Pierre: Toegevoegd.

Reactie gewijzigd door Pierre op vrijdag 14 december 2007 om 20:05


Door T.R. Roadkill op dinsdag 11 december 2007 om 21:58

Gebruikers afbeelding van T.R. Roadkill
citaat:
basti schreef op dinsdag 11 december 2007 16:48:

De landkaart is wel een aardig idee maar laat wel zien in welke woonplaats welke motor te stelen is...


dan vul je toch geen woonplaats in ;) Als je dat wel doet, is ook te zien in welke woonplaats welke motor te stelen is :)

Door basti op dinsdag 11 december 2007 om 16:48

De landkaart is wel een aardig idee maar laat wel zien in welke woonplaats welke motor te stelen is...

Door T.R. Roadkill op maandag 10 december 2007 om 22:12

Gebruikers afbeelding van T.R. Roadkill
's-Hertogenbosch , ook wel Den Bosch komt niet in de lijst, hoe je het ook schrijft :P

dus 's, of herto.. of den bosch etc etc,


Pierre: als 's-Hertogenbosch toegevoegd.

Reactie gewijzigd door Pierre op vrijdag 14 december 2007 om 19:58


Door meneer B op maandag 10 december 2007 om 13:15

Gebruikers afbeelding van meneer B
Weert staat wel op de kaart maar lijkt het niet te doen...


Pierre: Probeer eens 'Weert (Limburg)'.

Reactie gewijzigd door Pierre op vrijdag 14 december 2007 om 20:11


Door MrTenCats op maandag 10 december 2007 om 12:26

Gebruikers afbeelding van MrTenCats
Tja, ik zie het al. Almere bestaat dus niet op het lijstje. Is die lijst soms ouder dan 30 jaar?


Pierre: Toegevoegd.

Reactie gewijzigd door Pierre op vrijdag 14 december 2007 om 19:58


Door Corneoo op maandag 10 december 2007 om 08:08

Gebruikers afbeelding van Corneoo
Den Bosch, 's-Hertogenbosch

als ik in het keuzeveld wil scrollen klapt dit weer dicht (Vista met IE7)


Pierre: als 's-Hertogenbosch toegevoegd.

Reactie gewijzigd door Pierre op vrijdag 14 december 2007 om 19:57


Door Elmo op maandag 10 december 2007 om 01:33

Gebruikers afbeelding van Elmo
Melbourne, Australie ;)


Pierre: Alleen Nederland en België.

Reactie gewijzigd door Pierre op vrijdag 14 december 2007 om 20:06


Door Von Stolk op zondag 9 december 2007 om 22:10

Gebruikers afbeelding van Von Stolk
Kan stolwijkersluis ook niet worden toegevoegt? Ik heb iets tegen gouda.


Pierre: Toegevoegd.

Reactie gewijzigd door Pierre op vrijdag 14 december 2007 om 20:04


Door sawk86 op zondag 9 december 2007 om 20:55

Gebruikers afbeelding van sawk86
's-Gravenzande / Westland


Pierre: Toegevoegd.

Reactie gewijzigd door Pierre op vrijdag 14 december 2007 om 20:00


Door rudeness op zondag 9 december 2007 om 18:15

Gebruikers afbeelding van rudeness
velserbroek!


Pierre: Toegevoegd.

Reactie gewijzigd door Pierre op vrijdag 14 december 2007 om 19:59


Door Seven of Nine op zondag 9 december 2007 om 17:49

Gebruikers afbeelding van Seven of Nine
Almere ... -O-


Pierre: Toegevoegd.

Reactie gewijzigd door Pierre op vrijdag 14 december 2007 om 19:56


Door deusjevoke op zondag 9 december 2007 om 17:46

Gebruikers afbeelding van deusjevoke
Antwerpen *O* *O* *O*

komt niet op de kaart -O-


Pierre: Toegevoegd.

Reactie gewijzigd door Pierre op vrijdag 14 december 2007 om 19:56