Motorstek


Blog: Heerlijk in stromende regen door de Eifel.

Masochistisch toertje door de Eifel.


http://www.motorstek.nl/download/90430/710f59ad789a4c32ba5a47adc928785f



Omdat ik volgende week met de MTS naar de Dolomieten ga, en er nog maar 450 km op de teller stonden, moet ik deze week de 1000 km beurt hebben voor de brommer.


http://www.motorstek.nl/download/90426/8a7d0524652313411008d1012d3aec10



Dus verschillende weer applicaties e.d. gecheckt, zondag maar mijn (altijd het beste voor een nieuwe motor) inrij rondje gepland. En als het bij mij eenmaal op de agenda staat dan gaat het ook gebeuren!

En wat een genot! Ik had de hele Eifel helemaal voor mijzelf. Omdat er stromende regen was, en geen normale motorrijder dan gaat rijden! Alleen mijn verstand was de beperkende factor van hoe hard ik door de bochten ging.


http://www.motorstek.nl/download/90425/7578095b100f5bb7aef2d1929e8e3614



Geen koekblikken onderweg, alleen maar plassen. Bij de Moezel waren de wegen droog, dus daar kon de sport stand weer eens uitgeprobeerd worden. Maar verder veel in de Urban stand gereden, omdat zelfs bij de tour stand het DTC systeem regelmatig ingreep.

Wat een geniale motor is die MTS dan ook. Koud? Handvat verwarming aan. Stand 1 is al warm zat. Modder en plassen. Je blijft droog van onderen, en de motor blijft in verhouding met al mijn voorgaande motoren behoorlijk schoon.


http://www.motorstek.nl/download/90429/71da0165cc6870b78abf730ab913c056



Mijn CBShop Multi Media aanpassingen, zoals de Midland BTNext op de motor ipv op de helm, heeft ook bewezen tegen uren lange stromende regen te kunnen.

Dit was een ultieme test voor alle ingebouwde systemen. Stinger Card trok zich ook niets aan van de zondvloed dus de complete system check is 100 % geslaagd.

Zelfs de Ducati bleef het probleem loos doen. En eenmaal los weet ik wel zeker dat ik mijzelf op mijn Fireblade niet bij zou kunnen houden op de MultiStrada. :]

Op de snelweg ff 225 aangetikt, en ook dat ging probleemloos met de koffers. In testen lees je dat het voorwiel dan zoekerig kan worden. Maar die test piloten zullen waarschijnlijk geen 110 kg op de weegschaal aantikken. :+



1 Reactie

Door Brander op maandag 16 juli 2012 om 19:05

Gebruikers afbeelding van Brander
leuk man en ik ben ook blij dat je het zo naar je zin hebt op de duc *O*
regen rijden lijkt me wel minder cker als je in een toerstand nog ingrepen krijgt.
andere kant is omdat het er voor opzit natuurlijk.
wil wel een keer een ochtend ruilen met mijn T v4.
gaat wel goedkomen eerdaags :Y

© 2007-2018 Motorstek - Powered by Motor-Forum.nl - Hosting by True - Served by Webserver 2

Cookies?Motorstek maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.